2.10.10

Δήμαρχε, καλύτερα να μασάς ...

Απόσπασμα από άρθρο του δημάρχου Σιδηροκάστρου Σάκη Σπάση, στο τελευταίο φύλλο της εφημερίδας "Ψίθυροι της Σιντικής".
Οι υπογραμμίσεις και τα σχόλια που ακολουθούν, δικά μας.

Αγαπητέ συνδημότη,
Ως γονιός θα εγκατέλειπες ποτέ το παιδί σου στα πρώτα του βήματα; Θα το παρέδιδες σε ξένα χέρια να το αναθρέψουν;
Δεν είμαι επαγγελματίας της πολιτικής, είμαι εθελοντής αιμοδότης του τόπου μου, του Σιδηροκάστρου της ζωής μας! Εδώ ζω, εδώ μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Μπροστά σ αυτή την πρόκληση, που λέγεται δήμος Σιντικής, δεν μπορώ να φυγομαχήσω, να μείνω αμέτοχος. Δεν μ αφήνει η καρδιά μου, η αγάπη που έχω για τον τόπο μου, ο δημιουργικός άνθρωπος που ζει μέσα μου.
Φωνές από όλο το νέο δήμο με καλούν να προχωρήσω, να ηγηθώ της μάχης για να υψώσουμε τη σημαία της Σιντικής"
ΣΧΟΛΙΟ : Δήμαρχε πολλές φορές η σιωπή είναι χρυσός. Το εαν ο δήμος Σιντικής είναι αποτέλεσμα της δικής σου προσπάθειας, επετρεψέ μας να έχουμε σοβαρές αντιρρήσεις. Απλά λόγω ψηφοθηρικών συμφερόντων των κυβερνητικών βουλευτών "κλείδωσε" ο συγκεκριμένος δήμος, χωρίς να ιδρώσεις και ιδιαίτερα.
Με τα συναισθημάτικά περί ... "πατρότητας" που αναφέρεις γελάμε. Πολλές φορές είναι προτιμότερο ένα παιδί να μεγαλώσει χωρίς τον φυσικό του πατέρα, παρά με έναν ανίκανο πατέρα. Ε δεν μας έχεις πείσει πως τα οκτώ χρόνια που είσαι δήμαρχος. είσαι και ο καλύτερος "πατέρας" μας.
Επαναλαμβάνεσαι κάθε τετραετία με τις ίδιες και ίδιες υποσχέσεις, τα ίδια παχιά λόγια με τα οποία χορτάσαμε. Σαφώς είσαι δημιουργικός άνθρωπος, αλλά μόνο για τις επιχειρηματικές σου δραστηριότητες (και καλά κάνεις). Όσον αφορά όμως τα του δήμου, γράψε μηδέν εις το πηλίκον.
Αυτό το : "φωνές απ΄ όλο το νέο δήμο με καλούν να προχωρήσω" μόνος σου το σκέφτηκες ; Που τις άκουσες ; Γιατί εμείς δεν ακούσαμε τίποτα. Σχεδόν ενάμιση μήνας πριν τις εκλογές, ούτε ένα όνομα υποψήφιου Δ.Σ δεν έχεις ανακοινώσει και αν δεν ήταν στο πλευρό σου στελέχη του Ταλιουριδη, θα είχες πει "Addio a tutti" (ως ιταλομαθής που είσαι) εδώ και καιρό
Θα επανέλθουμε με μια αποκάλυψη που υποσχεθήκαμε στους αναγνώστες μας ... 

1 σχόλιο:

  1. Κι αυτοι που ειναι τωρα στον συνδυασμο, ειναι αυτοι που τους "εφτυνε" ο Σπασης τις προηγουμενες τετραετιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή